COM 2 – Κονσόλα Φωτισμού

Επαγγελματική κονσόλα φωτισμού 512 κανάλια DMX , 1400 προγράμματα ( CUE , SUB , SEQ , CHAS. ) , 28 ποτενσιόμετρα , 52 πλήκτρα λειτουργιών , 1 LCD 2 x 16 χαρακτήρων και υποδοχή για micro SD .

  • 512 ΚΑΝΑΛΙΑ
  • 1400 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ( CUE , SUB , SEQ , CHAS. )
  • 1 ΓΕΝΙΚΟ MASTER
  • 1 SPEED   FOLLOW
  • 1 CROSS  FADER /  FLASH  MASTER
  • 1 SPEED STEP
  • 24 ΠΟΝΤΕΣΙΟΜΕΤΡΑ  ΚΑΝΑΛΙΩΝ
  • 24 ΠΛΗΚΤΡΑ  ΚΑΝΑΛΙΩΝ
  • 28 ΠΛΗΚΤΡΑ   ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
  • 38 LED   ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ  ΚΑΙ  ΕΝΔΕΙΞΕΩΝ
  • 1 L C D  ( 2 x 16  ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ )
  • 1 ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ  ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ  ON / OFF
  • 1 ΒΥΣΜΑ  XLR  3 PINS  ΓΙΑ  ΕΞΟΔΟ DMX  512
  • 1 ΒΥΣΜΑ   ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ
  • 1 ΥΠΟΔΟΧΗ  ΓΙΑ  micro SD

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΟΝΣΟΛΑΣ

Η    κονσόλα  COM 2  έχει   σχεδιαστεί  για έλεγχο φωτισμού σε  θεατρικούς χώρους  και  χώρους συναυλιών.

Διαθέτει δυνατότητα σχεδιασμού 1400  σκηνών  σε  512  κανάλια και LCD  display   2 x 16  χαρακτήρες για ποσοστό φωτισμού  των  καναλιών  και  τις  ενδείξεις  λειτουργιών  της .

Πλήκτρα  1 –10  χωρίς  led : αριθμητικές  λειτουργίες.

Πλήκτρα  1 – 24 με   led  :  λειτουργία flash button    στα  κανάλια της κονσόλας  ή σαν  group σε  λειτουργίες της  κονσόλας.

Πλήκτρο  BLACKOUT :  στιγμιαία   διακοπή

Πλήκτρο  CHASER :  παρουσίαση chaser –effect

Πλήκτρο  FREEZE  :  ακύρωση SPEED και FOLLOW

Πλήκτρο  REC. :   εγγραφή σκηνών

Πλήκτρο  EDIT :  διόρθωση  εγγραφών

Πλήκτρο   COPY :  αντιγραφή σκηνών

Πλήκτρο   DEL. :  μηδενίζει τις εργασίες

Πλήκτρο   THRU :   προσδιορίζει το  διάστημα ανάμεσα στις σκηνές

Πλήκτρο   ATT  :  ρύθμιση ποσοστού φωτισμού καναλιού

Πλήκτρο ENTER : ολοκλήρωση εργασίας

Πλήκτρο  PAGE/CHAN. :  επιλογή σελίδας και καναλιού φωτισμού

Πλήκτρο   GO  :  επόμενη σκηνή ή κανάλι

Πλήκτρο  BACK : επιστροφή  σε  προηγούμενη  σκηνή

Πλήκτρο  CUE :  δημιουργία ή επαναφορά σκηνών

Πλήκτρο  SUB :   δημιουργία ή επαναφορά SUB

Πλήκτρο  SEQ :  δημιουργία ή επαναφορά SEQ

Πλήκτρο ESC : επιστροφή σε  προηγούμενη  κατάσταση

Ποτενσιόμετρα  1– 24 : καθορισμός ποσοστού φωτισμού των  καναλιών και λειτουργούν και σαν  SUB MASTER

Ποτενσιόμετρο  CROSS / FLASH :  μετάβαση σε επόμενη σκηνή

Ποτενσιόμετρο SPEED :  αλλαγή ταχύτητας βημάτων fade-in/fade-out

Ποτενσιόμετρο FOLLOW  SPEED : αλλαγή ταχύτητας παραμονής των step

Ποτενσιόμετρο   G.MASTER : γενικό  master

ΕΓΓΡΑΦΗ    ΣΚΗΝΩΝ (CUE)

Η   κονσόλα  σε  κατάσταση  manual   μπορεί  να  διαχειριστεί  512 κανάλια . Για  να  κάνετε  εγγραφή  σκηνών  ανεβάζετε  το G. MASTER .

Για  να γράψετε  την πρώτη σκηνή πατάτε  το  πλήκτρο PAGE CHAN. και το πλήκτρο  BACK. Η οθόνη  γράφει  PAGE  START  1. Ρυθμίζετε τα  ποτενσιόμετρα  στις θέσεις  που  θέλετε,  ενώ  στην οθόνη σας  βλέπετε το  αντίστοιχο επί τοις  %  ποσοστό φωτισμού  που  ρυθμίζετε ( αν για  τη  δημιουργία της  σκηνής  χρειάζεστε  περισσότερα από 24  κανάλια  πατάτε  GO  και  στην  οθόνη  σας εμφανίζονται  τα επόμενα  25 – 48  , πάλι  GO  49 – 72  κ.ο.κ.) . Αφού ολοκληρώσετε τη σκηνή πατάτε  το  πλήκτρο  REC. και στη συνέχεια πατάτε το πλήκτρο  CUE, η οθόνη  γράφει  RECORD  CUE και πληκτρολογείτε  το πρώτο CUE (πχ. 1), πατάτε  το  πλήκτρο  ENTER  και  η οθόνη  γράφει  TIME  UP ( δηλ, χρόνος  ανόδου ), πληκτρολογείτε τον  επιθυμητό χρόνο  πατάτε   ENTER και  η οθόνη  σας  γράφει  TIME  DOWN  ( χρόνος  καθόδου ),  πληκτρολογείτε το χρόνο  καθόδου  πατάτε  ENTER και  στην οθόνη σας γράφει  FOLLOW  ( χρόνος  παραμονής  της σκηνής )  πληκτρολογείτε  τον  αντίστοιχο  χρόνο  και  πατάτε  ENTER.

Αν  δεν  θέλετε  να καθορίσετε  τους  χρόνους ανόδου, καθόδου ή παραμονής  σε  κάθε αντίστοιχη  ένδειξη της οθόνης  σας πατάτε ENTER, δηλ. στιγμιαίο ή μηδενικό χρόνο .

Όταν   ολοκληρώσετε  η οθόνη  σας  γράφει  COMPLETE   TO  CUE  δηλ. ολοκλήρωση  της σκηνής .

Αν  θέλετε  μπορείτε να  τοποθετήσετε σκηνή ανάμεσα  σε  δύο σκηνές (π.χ. ανάμεσα στα cue 2 & 3 τρεις ενδιάμεσες σκηνές 2.1  2.2  2.3) χρησιμοποιώντας  τον  ίδιο  τρόπο  εγγραφής   όπως  και  πριν. Σε κάθε εγγραφή στην οθόνη δεξιά μας δείχνει μέσα στην παρένθεση τον αριθμό των σκηνών που έχουμε καταχωρήσει.

Αφού  ολοκληρώσετε  την καταχώρηση  των  σκηνών  και  θέλετε να τις ξαναδείτε,  πατάτε το  πλήκτρο  CUE , τον  αριθμό  της  σκηνής  που  θέλετε και  το πλήκτρο  ENTER .  Στην  οθόνη σας  βλέπετε τον αριθμό  της  σκηνής  που επιλέξατε  με  το ποσοστό  φωτισμού και τους  χρόνους που  έχετε  καθορίσει. Για  να  δείτε  τις  επόμενες  πατάτε  το πλήκτρο  GO  και  για  να  γυρίσετε  σε  προηγούμενες  το πλήκτρο BACK.

ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΣΚΗΝΩΝ  (COPY)

Αν   θέλετε  να  αντιγράψετε κάποια  σκηνή  σε  κάποια  άλλη  πατάτε  το  πλήκτρο COPY   το  πλήκτρο  CUE και  η οθόνη  σας   γράφει  COPY  FROM. Πληκτρολογείτε   τον  αριθμό   της   σκηνής   που  θέλετε  να  αντιγράψετε  (π.χ.  5), πατάτε   ENTER  και   στην οθόνη  σας   γράφει  COPY  TO,  πού  δηλ. θέλετε  να  μεταφέρετε  τη  σκηνή .  Πατάτε   το  πλήκτρο  CUE  πληκτρολογείτε   τον αριθμό  της  θέσης  που  θέλετε  να  μεταφερθεί  (π.χ. 10)  και  στην συνέχεια τοποθετείτε τους χρόνους ανόδου, καθόδου και παραμονής. Ολοκληρώνετε   με  το  πλήκτρο ENTER .

ΔΙΑΓΡΑΦΗ  ΣΚΗΝΗΣ  (DELETE)

Για   να  διαγράψετε  μια  σκηνή  πατάτε   το  πλήκτρο  DEL μετά  το  πλήκτρο  CUE  ,   πληκτρολογείτε  τον  αριθμό  της  σκηνής  που  θέλετε  να  διαγράψετε  και   ολοκληρώνετε  την  διαγραφή  με το πλήκτρο  ENTER .  Η  οθόνη  σας  γράφει  DELETE CUE ? ,αν  συμφωνείτε  πατάτε  ENTER , αν  διαφωνείτε  πατάτε  διπλό ESC.  Αν  θέλετε να  διαγράψετε  πολλές  σκηνές  μαζί σε σειρά πατάτε το πλήκτρο DEL το πλήκτρο CUE  πληκτρολογείτε  τον  αριθμό  της  πρώτης  σκηνής  που  θέλετε  να  διαγράψετε   μετά το  πλήκτρο  THRU  τον   αριθμό   της   τελευταίας  σκηνής  και   ολοκληρώνετε   την εργασία   με το  πλήκτρο  ENTER .

Π.χ. αν  θέλετε  να διαγράψετε  τις  σκηνές  από  5 έως  8  πατάτε : DEL  –  CUE  –  5  THRU  8  –  ENTER.

Αν θέλετε να διαγράψετε μια σκηνή στην οποία έχετε τοποθετήσει point (πχ. τη σκηνή 5 και έχετε point 5.1 , 5.2) θα διαγραφεί όλη η σκηνή μαζί με τα point. Εάν όμως επιθυμείτε να διαγράψετε κάποιο συγκεκριμένο point της σκηνής (πχ 5.1) μπορείτε να το διαγράψετε χωρίς να επηρεαστεί η σκηνή.

ΔΙΟΡΘΩΣΗ    ΣΚΗΝΗΣ   (EDIT)

Αν     θέλετε   να   διορθώσετε  κάποια    σκηνή  πατάτε  το  πλήκτρο  EDIT,   μετά   το  πλήκτρο  CUE,  τον  αριθμό  της  σκηνής  που   θέλετε  να   διορθώσετε  και   το πλήκτρο  ENTER. Η  οθόνη εμφανίζει τον  αριθμό  της  σκηνής  που  επιλέξατε  να  διορθώσετε   και   με τα  αντίστοιχα ποτενσιόμετρα των  καναλιών  μπορείτε να  διορθώσετε το ποσοστό τους. Στην οθόνη φαίνεται ο  αριθμός  του  καναλιού   που   επιλέγετε  και το  ποσοστό  φωτισμού  του . Όταν    ολοκληρώσετε  την  εργασία σας  πατάτε   το  πλήκτρο  REC και ENTER και στην συνέχεια η οθόνη γράφει  TIME UP  για   πιθανή   διόρθωση  χρόνου  με  τον  ίδιο  τρόπο  όπως  και  στην  εγγραφή  σκηνών . Αν  δεν   επιθυμείτε   αλλαγή  χρόνου  σε  κάθε  αντίστοιχη  ένδειξη  της  οθόνης  σας   ( TIME UP  , TIME DOWN , FOLLOW )  πατάτε  ENTER . Για να  ολοκληρώσετε  την  διόρθωση  σας  πατάτε  το πλήκτρο ENTER .

Κάθε φορά που διορθώνετε ή γράφετε CUE στην οθόνη σας μέσα σε παρένθεση εμφανίζονται όλα τα CUE που έχετε καταχωρίσει.

ΕΓΓΡΑΦΗ   ΣΚΗΝΩΝ  SUB MASTER

Αν   θέλετε  να  κάνετε  σκηνές   SUB  MASTER  δημιουργείτε πρώτα  την  σκηνή  που θέλετε  και πατάτε το πλήκτρο REC και SUB, πληκτρολογείτε  τον  αριθμό  με  τον  οποίο   θέλετε  να  καταχωρήσετε  το SUB και  ολοκληρώνετε  με το πλήκτρο  ENTER .

Στην κονσόλα μπορείτε να δημιουργήσετε έως 24  SUB MASTER .

Τέλος η οθόνη στις εγγραφές SUB μας δείχνει τον αριθμό SUB που έχετε καταχωρήσει.

ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ (COPY) SUB

Για   να  μεταφέρετε  ένα  SUB  σε  κάποια  άλλη  θέση  πατάτε  το  πλήκτρο  COPY  το  πλήκτρο  SUB  και  τον  αριθμό  του  SUB  που  θέλετε να μεταφέρετε. Στην οθόνη σας γράφει COPY FROM πληκτρολογείτε  τον αριθμό του SUB που θέλετε να αντιγράψετε π.χ. 1, πατάτε  το  πλήκτρο ENTER και  στην  οθόνη σας  γράφει  COPY TO  που  δηλ. θα αντιγραφεί το SUB, πατάτε  τον  αριθμό  του  νέου  sub  και  ολοκληρώνετε πατώντας  ENTER .

ΔΙΟΡΘΩΣΗ SUB MASTER

Για  να  διορθώσετε  ένα  SUB  πατάτε  το πλήκτρο  EDIT το  πλήκτρο SUB τον  αριθμό  του  SUB  που  θέλετε  να  διορθώσετε  και  το  πλήκτρο  ENTER. Η  οθόνη  σας  γράφει  τον αριθμό  του  SUB  που  έχετε  επιλέξει  και  με  τα  ποτενσιόμετρα  διορθώνετε  τα  κανάλια  που  επιθυμείτε  και  ολοκληρώνετε  με  το  πλήκτρο  REC και διπλό ENTER.

ΔΙΑΓΡΑΦΗ SUB MASTER

Για   να   διαγράψετε  ένα  SUB πατάτε  το  πλήκτρο  DEL, το πλήκτρο  SUB, τον αριθμό του  SUB   που  θέλετε  να  διαγράψετε και  το  πλήκτρο  ENTER . Η  οθόνη  σας γράφει  DELETE SUB ? και  επιβεβαιώνετε   πατώντας  ENTER ή  σε  περίπτωση  λάθους  πατάτε  διπλό ESC.

Αν  θέλετε  να  διαγράψετε  περισσότερα από ένα SUB πατάτε  DEL, μετά  το πλήκτρο  SUB  , τον αριθμό  του  πρώτου  SUB που επιθυμείτε να  διαγράψετε , το  πλήκτρο  THRU  τον  αριθμό  του  τελευταίου SUB  και ολοκληρώνετε με διπλό ENTER .

Π.χ.  διαγραφή  SUB  5 έως  8 πατάτε  :

DEL. –  SUB –   5  THRU  8 –  ENTER

ΕΓΓΡΑΦΗ  ΣΚΗΝΩΝ SEQUENCE

Για   εγγραφή  sequence  πατάτε  το  πλήκτρο   PAGE και  μετά   το  πλήκτρο    BACK.  Στην   οθόνη  σας   γράφει  PAGE  START  1 τοποθετείτε τα  ποτενσιόμετρα  των  καναλιών  στις  θέσεις  που  θέλετε

( αν  για  το  πρώτο  SEQ   χρειάζεστε  περισσότερα  από τα   24  κανάλια που  έχετε  μπροστά  σας  πατάτε  GO  και  στην  οθόνη  εμφανίζονται τα  επόμενα  25 –  48  , πάλι  GO    49 – 72  κοκ.  και  χρησιμοποιείτε  όσα  και  όποια  θέλετε για  να   δημιουργήσετε  το  πρώτο  σας  sequence) .  Όταν  ολοκληρώσετε  το  πρώτο sequence  πατάτε  το  πλήκτρο REC, κατόπιν  το  πλήκτρο  SEQ  τον  αριθμό του  SEQ ( πχ.1) και με το πλήκτρο POINT μπαίνουμε σε θέση step (βήμα) πληκτρολογείτε  τον  αριθμό του βήματος  που  θέλετε (πχ. step 1) και πατάτε το πλήκτρο ENTER. H οθόνη σας γράφει TIME UP ( χρόνος ανόδου ), πληκτρολογείτε τον επιθυμητό χρόνο και πατάτε ENTER, η οθόνη  σας γράφει TIME DOWN (χρόνος καθόδου ) πληκτρολογείτε αυτόν που θέλετε, πατάτε ENTER και η οθόνη σας γράφει  FOLLOW ( χρόνος παραμονής σκηνής ) τον  πληκτρολογείτε και  ολοκληρώνετε  πατώντας  ENTER .

Σε   κάθε  SEQUENCE μπορείτε  να  καταχωρίσετε  από  1 –  100 βήματα ακολουθώντας  την  ίδια  διαδικασία.

Π.χ.  για  το  επόμενο  βήμα (step 2 ) πατάτε  :  REC – SEQ – POINT  η  οθόνη  σας  γράφει  step 2 –  τοποθετείτε τα  ποτενσιόμετρα  στις  θέσεις  που  θέλετε , ρυθμίζετε τους χρόνους ανόδου ,καθόδου και παραμονής εάν επιθυμείτε με διαδοχικά ENTER   κ.ο.κ.

ΔΙΟΡΘΩΣΗ  ΒΗΜΑΤΩΝ SEQUENCE

Για  να   διορθώσετε τα βήματα  πατάτε το πλήκτρο EDIT  το  πλήκτρο  SEQ  και  τον  αριθμό  του  SEQ  που  θέλετε  (π.χ. 1). Στην  οθόνη  σας  γράφει  SEQ  1 step 1, Το  πρώτο  νούμερο  δείχνει  τον  αριθμό του  SEQ  και  το   δεύτερο  το  πρώτο  βήμα   του  πρώτου SEQ.  Με  το πλήκτρο POINT μπορείτε να επιλέξετε ποιο step θέλετε  να διορθώσετε, κάνετε  τις  διορθώσεις   σας  από  τα ποτενσιόμετρα και πατάτε  το  πλήκτρο  REC και ENTER. Για να ολοκληρώσετε την διόρθωση των βημάτων πληκτρολογείτε τους χρόνους ανόδου, καθόδου και παραμονής με διαδοχικά ENTER.

ΔΙΑΓΡΑΦΗ  SEQUENCE

Για   να  διαγράψετε  ένα  SEQUENCE  πατάτε  το   πλήκτρο  DEL  το πλήκτρο  SEQ  τον  αριθμό  του  SEQ που  θέλετε  να  διαγράψετε π.χ.    4 και το πλήκτρο POINT. H οθόνη   γράφει  Delete SEQ 4 step 1 πατάτε  το πλήκτρο DEL  και  η οθόνη  σας  γράφει  Delete SEQ  4 ALL δηλ. θέλετε  να  σβήσετε  όλο το  SEQ  4 ? πατώντας  ENTER   η οθόνη  σας  γράφει  Delete SEQ 4.ALL ?  απαντάτε  θετικά με το πλήκτρο ENTER  ή  αρνητικά με διπλό ESC. Αν θέλετε να διαγράψετε  μόνο  κάποια  βήματα από το sequence και όχι ολόκληρο, ξεκινάτε όπως  προηγουμένως  και  όταν  φτάσετε  εκεί  που  η  οθόνη  σας  γράφει  Delete  SEQ 4 step 1 με τo πλήκτρο  POINT μπορείτε να πληκτρολογήσετε το step (βήμα)  που θέλετε  να  διαγράψετε π.χ.  SEQ  4 step 15  και  πατάτε  το  πλήκτρο  ENTER η οθόνη σας  γράφει   Delete SEQ 4 step 15 ? και  επιβεβαιώνετε  με το πλήκτρο  ENTER  ή  απορρίπτετε   με  διπλό  ESC.

ΕΓΓΡΑΦΗ  CHASER

Πατάτε το  πλήκτρο PAGE CHAN. το  πλήκτρο BACK  και  η  οθόνη  σας  γράφει  PAGE START  1 τοποθετείτε  τα  ποτενσιόμετρα  στις θέσεις που θέλετε( αν χρειάζεστε περισσότερα από 24 κανάλια  πατάτε GO  και  στην  οθόνη  σας  εμφανίζονται  τα  επόμενα  25 – 48  πάλι  GO  49 – 72  κ.ο.κ. ). Όταν  ολοκληρώσετε  το  πρώτο  CHASER  πατάτε  το  πλήκτρο  REC. το πλήκτρο  CHASER  τον  αριθμό  που  θέλετε  να  έχει το  συγκεκριμένο  CHASER  το  πλήκτρο  POINT   και  η  οθόνη σας  γράφει  step (βήμα) πληκτρολογήστε  τον   αριθμό  του  βήματος  που  θέλετε  και   ολοκληρώστε  με  το  πλήκτρο  ENTER.

Μπορείτε να γράψετε  12 CHASERS χωρίς περιορισμό βημάτων στο καθένα.

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΒΗΜΑΤΩΝ CHASER

Για  διόρθωση  βημάτων  CHASER  πατάτε  το  πλήκτρο  EDIT. το  πλήκτρο  CHASER   και  τον  αριθμό  του  CHASER  που  επιθυμείτε π.χ. 1 μετά  το  πλήκτρο  POINT  και  η οθόνη  σας  γράφει 1 STEP  1 το  πρώτο  1  δείχνει  τον  αριθμό  του  CHASER  που  έχετε  επιλέξει  και  το  δεύτερο  1  το  πρώτο  βήμα .Πληκτρολογείτε το  βήμα  που  θέλετε  κάνετε  τις  διορθώσεις  με  τα  ποτενσιόμετρα  και  ολοκληρώνετε  με  το  πλήκτρα  REC και ENTER.

ΔΙΑΓΡΑΦΗ CHASER

Για  να   διαγράψετε  κάποιο CHASER πατάτε  το  πλήκτρο  DEL το  πλήκτρο   CHASER   τον αριθμό  του  CHASER που θέλετε  να   διαγράψετε  π.χ. 4  και  το  πλήκτρο  POINT. Η   οθόνη  σας  γράφει

Delete CHA 4 STEP 1  πατάτε  το πλήκτρο DEL  και  η οθόνη  σας  γράφει Delete CHA 4 ALL ( δηλ.  να  διαγραφεί όλο  το  4 ) πατάτε  ENTER και  η  οθόνη  σας  γράφει  Delete CHA 4? επιβεβαιώνετε   με  το  πλήκτρο  ENTER  ή   απορρίπτετε  με διπλό ESC.

Aν  θέλετε  να   διαγράψετε  μόνο  κάποιο ή  κάποια  βήματα από το CHASER   ξεκινάτε  όπως  και προηγουμένως  και  όταν φτάσετε  στο  σημείο που η οθόνη σας  να  δείχνει   Delete  CHA  4 STEP 1 με τo πλήκτρο  POINT μπορείτε να πληκτρολογήσετε το step (βήμα)  που θέλετε  να  διαγράψετε  π.χ.  CHA  4 STEP  15 πατάτε   ENTER  και  στην   οθόνη  σας   γράφει   Delete CHA 4 STEP 15?  και  επιβεβαιώνετε   την   επιλογή   σας   πατώντας  το  πλήκτρο   ENTER   ή   απορρίπτετε   πατώντας δυο φορές ESC.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΟΝΣΟΛΑΣ

Για    να    αρχίσει   η   κονσόλα  να  σας   δείχνει  τις  εγγραφές   των  σκηνών  σας   πατάτε CUE  τον   αριθμό   της   σκηνής   που  θέλετε   να   δείτε  και   τέλος   το   πλήκτρο   ENTER . βλέπετε  στην  οθόνη  σας     την    σκηνή   που   έχετε   επιλέξει με   τους   χρόνους   που   έχετε   τοποθετήσει   και   το  ανάλογο    ποσοστό   φωτισμού .   Για  να φέρετε   τις   επόμενες   σκηνές  πατάτε  το  πλήκτρο  GO .Οι  εναλλαγές   των  σκηνών  σας   μπορούν   να  γίνουν   και   με  το  ποτενσιόμετρο  CROSS / FLASH .Αν  θέλετε  να  επιστρέψετε  σε  αρχική  κατάσταση   πατάτε   διπλό ESC.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΚΗΝΩΝ  SUB MASTER

Η  κονσόλα  λειτουργεί   με   24  SUB MASTER. Για   να   εμφανίσετε   ένα    SUB MASTER πατάτε  το  πλήκτρο   SUB   και   με  τα   ποτενσιόμετρα  1 – 24 έχετε  τα  ανάλογα  SUB MASTER ενώ  τα   πλήκτρα  κάτω  από  τα   ποτενσιόμετρα   13 – 24  λειτουργούν   σαν   SUB MASTER. Για   να   επανέλθετε  σε  αρχική  θέση  πατάτε   το   πλήκτρο  SUB.

ΛΕΙΤΟΥΡΓIΑ SEQUENCE

Για  να  εμφανίσετε  ένα   SEQUENCE  πατάτε  το   πλήκτρο  SEQ  και   με  τα αριθμητικά  πλήκτρα   φέρνετε   το  ανάλογο  SEQUENCE δηλ.   πατώντας   1   φέρνετε  το πρώτο και  επιβεβαιώνετε   πατώντας   ENTER .       Για   να   αλλάξετε   SEQUENCE πατάτε   τo  πλήκτρo  SEQ  τον  ανάλογο αριθμό του  και  το  πλήκτρο  ENTER. Για επαναφορά σε αρχική κατάσταση πατάτε διπλό ESC.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ CHASERS

Για   να   λειτουργήσουν   τα   chasers   πατάτε  το button  CHASER και με τα button 1 – 12 πατάτε το ανάλογο CHASER. Για να παγώσετε τα CHASER πατάτε το button Freeze. H ταχύτητα των βημάτων καθορίζετε    με τα ποτενσιόμετρα SPEED και FOLLOW. Για  να   επαναφέρετε  την   κονσόλα στην  αρχική   της θέση    πατάτε   το  πλήκτρο CHASER. Η κονσόλα μπορεί να παίξει ταυτόχρονα 12 CHASER .

microSD

Στην συσκευασία της κονσόλας συμπεριλαμβάνεται και μια κάρτα micro SD ( 4 GB ). Στην εξωτερική μνήμη έχετε την δυνατότητα να καταχωρήσετε 10 διαφορετικά files. Με την εισαγωγή της κάρτας στην υποδοχή της κονσόλας εμφανίζετε η ένδειξη “ SD CARD Inserted Enter to continue ” πατάτε το ENTER και στην συνέχεια εμφανίζεται η ένδειξη “ capacity ( χωρητικότητα μνήμης ) : … και files: … ” που μας δείχνει πόσα αρχεία έχουμε αποθηκεύσει. Πατάτε ENTER για να συνεχίσετε και εμφανίζεται η ένδειξη “ Select Action 1: READ , 2: WRITE ”. Με το button 1 επιλέγετε να διαβάσετε κάποια μνήμη που έχετε αποθηκεύσει ενώ με το button 2 επιλέγεται να γράψετε ένα καινούργιο αρχείο στην μνήμη.

WRITE:  πατώντας το button 2 στην οθόνη σας εμφανίζετε η ένδειξη   “ Write to File: , file:….. ” πληκτρολογείτε τον αριθμό με τον οποίο θέλετε να ονομάσετε το αρχείο σας ( πχ. file1)  και στην συνέχεια πατάτε ENTER. Στο τέλος σας εμφανίζεται η ένδειξη “ Write to file… , Enter to continue ” που σας ρωτάει αν είστε σίγουροι για την αποθήκευση του αρχείου που έχετε ονομάσει. Με το πλήκτρο ENTER ολοκληρώνεται  η εγγραφή του αρχείου σας στην εξωτερική μνήμη και στην οθόνη εμφανίζεται η ένδειξη “verify finished”.

Κάθε φορά που φτιάχνετε ένα αρχείο( file ) γράφετε κάθε αποθηκευμένη λειτουργία της κονσόλας είτε αυτή είναι QUE, SUB,SEQ, CHASER. Τέλος με το πλήκτρο ESC επιστρέφετε στις λειτουργίες τις κονσόλας.

READ: πατώντας το button 1 εμφανίζεται στην οθόνη σας η ένδειξη        “ …Files GO / BACK ,  File … ( …) ”. Στην αρχή σας εμφανίζει πόσα αρχεία ( files ) είναι αποθηκευμένα στην μνήμη και στην συνέχεια με τα πλήκτρα GO και BACK επιλέγετε το αρχείο που θέλετε να διαβάσετε. Μέσα στην παρένθεση φαίνεται πόσες αποθηκευμένες λειτουργίες έχει κάθε αρχείο. Αφού επιλέξετε ποιο αρχείο θέλετε, στην συνεχεία πατάτε το πλήκτρο ENTER και στην οθόνη σας εμφανίζεται η ένδειξη “ Delete old data? , Enter to continue ”. Σας ρωτάει εάν θέλετε να διαγράψετε την μνήμη της κονσόλας και να καταχωρήσετε το καινούργιο αρχείο (file) που έχετε επιλέξει από την εξωτερική μνήμη. Με το πλήκτρο ENTER ολοκληρώνετε αυτή η διαδικασία και με το πλήκτρο ΕSC επιστρέφετε στις λειτουργίες της κονσόλας.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Η   κονσόλα  μπορεί  να   λειτουργήσει   ταυτόχρονα  και CUE  και SUB  MASTER  και  SEQUENCE και CHASER .

Οι φωτισμοί εναλλάσσονται πατώντας τα ανάλογα πλήκτρα  κάθε   φορά .

Π.χ. ξεκινάτε   πατώντας   CUE  1 ΕΝΤΕR και  σας  φέρνει  την   πρώτη  σκηνή, στην  συνέχεια πατάτε  SUB και με τα ποτενσιόμετρα  1 – 24 φέρνετε  το SUB που επιθυμείτε. Συγχρόνως πατάτε το πλήκτρο CHASER και με τα πλήκτρα 1-12 επιλέγετε το CHASER, για τα sequence πατάτε  το πλήκτρο SEQ, τον αριθμό του και ολοκληρώνετε  με ΕΝΤΕR. Σε  κάθε   εργασία  σας  τα  led  των  ανάλογων   πλήκτρων  αναβοσβήνουν  και  η  οθόνη   σας  γράφει τι ακριβώς  κάνετε. Όταν η  κονσόλα λειτουργεί   σε  σκηνές  ( CUE )  μπορείτε να ελέγχετε και τα κανάλια manual.

Σε τυχόν διακοπή  ρεύματος  η  κονσόλα  επιστρέφει σε κατάσταση  manual.

Μπορείτε να κατεβάσετε την PDF παρουσίαση του προϊόντος

Μπορείτε να κατεβάσετε τις οδηγίες χρήσης του προϊόντος σε PDF

Τα προϊόντα μας

COM - 2

Επαγγελματική κονσόλα φωτισμού

M12

Επαγγελματική κονσόλα 24 / 30 / 80 κανάλια

W80

W80 - Προέκταση κονσόλας φωτισμού

D46

Μονοφασικό Dimmer 6 καναλιών

D63

Επαγγελματικό ψηφιακό Dimmer 6 καναλιών

DM6

Demultiplexer 6 καναλιών

PL6

Τροφοδοτικό dimmer DMX - 512 για φορτία 12V και 24V

SP14

Διανομέας σήματος DMX ( spliter) με μια είσοδο

Θέλετε περισσότερες πληροφορίες;